Autobus Citymood 10

Autobus Citymood 10

Nowoczesny autobus miejski o długości 10,6 m, to synteza włoskiego stylu i najnowszych technologicznych rozwiązań.

Linia CityMood dzięki swojej modułowej konstrukcji, użyciu wysokiej jakości materiałów dostępnych obecnie na rynku i pełnym dostosowaniu do restrykcyjnych norm emisji spalin EURO 6, umożliwiła stworzenie pojazdu spełniającego najwyższe standardy jakości dostosowane do wysokich wymagań wszystkich Klientów.

Wykorzystywane w produkcji pojazdu elementy i szereg technologicznych rozwiązań takich jak: komora silnika, przednie i tylne zawieszenie, układy kierownicze oraz elementy automatycznej skrzyni biegów umożliwiają znaczne obniżenie kosztów eksploatacyjnych pojazdu a także dostosowanie go do indywidualnych warunków użytkowania.

Zastosowana w pojeździe konstrukcja a także trzy warianty jego długości, zapewniają więcej przestrzeni, a tym samym umożliwiają rozmieszczenie miejsc dla pasażerów siedzących i stojących w dowolny sposób bez jakiejkolwiek ingerencji w maksymalną pojemność pasażerską pojazdu.

Miejsce kierowcy charakteryzujące się wysoką ergonomią , komfortowy i przestronny kokpit zapewniają mu doskonalą widoczność podczas prowadzenia pojazdu a tym samym gwarantują jeszcze większe bezpieczeństwo jazdy. Innowacyjnie zaprojektowana deska rozdzielcza z wielofunkcyjnym, kolorowym wyświetlaczem pozwala sprawdzić aktualne zużycie paliwa, zasięg, czas jazdy, temperaturę otoczenia i wiele innych parametrów. Szczególnie przydatne jest średnie zużycie paliwa, które wprost przekłada się na koszt jazdy. Zastosowany system redukcji katalitycznej HI-eSCR opracowany i opatentowany przez Dział Technologii i Badań FPT daje możliwość stałej kontroli limitów emisji spalin przewidzianych w normie EURO6 bez ich recyrkulacji (EGR), zwiększenia wydajności silnika i znacznego uproszczenia serwisowania pojazdu.

Ilość miejsc: 89

Wymiary:

  • Rozstaw osi: 4.420 mm
  • Nadwozie: DxSxW*: 10.620×2.550×3.213 mm
  • Szer. Przodu / Szer. Przejścia w korytarzu 940/650
  • Min. wysokość do podłogi: 150
  • Zwis przedni / Zwis tylny: 2.800 / 3.400
  • Minimalny promień skrętu: 17.156
  • Wysokość progu: 320 / 325 / 320

Masy i obciążenia: 12.000
Nadwozie / wyposażenie zewnętrzne: Szkielet: wysokiej jakości profile elektrospawane ze
stali węglowej (F3551J0) o konstrukcji skorupowej Izolacja termiczna I akustyczna kabiny
pojazdu:, pianka poliuretanowa

Wentylacja / Komfort cieplny: Klapa wentylacyjne / bezpieczeństwa zamontowana na dachu.
Grzejniki konwektorowe niezależne. Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej z napędem
mechanicznym. Dwucylindrowa sprężarka powietrza z funkcją oszczędzania energii,
chłodzona cieczą.

Silnik: Diesel, czterosuwowy, bezpośredni wtrysk paliwa CommonRail z elektroniczną
kontrolą EDC17; 8.710 cm3; 228 kW/ 2200 o./min. 310 KM
Skrzynia biegów: VOITH DIWA 6; 4+1

P1260036 P1260036
P1260036

Author: Kamil Paciepnik

Share This Post On

Dodaj Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *