Karsan Jest

Karsen Jest

JEST to 6-metrowy, niskopodłogowy autobus klasy MINI łączący w sobie zarówno cechy dużego pojazdu jak także wydajność, ekonomię i niską emisję spalin. Jego przemyślana konstrukcja w pełni pozwala zaspokoić potrzeby pasażerów, dla których niskie wejście jest wyznacznikiem komfortu i wygody. Doceniają go także pasażerowie poruszający się na wózkach inwalidzkich. Jego charakterystyczną cechą jest fakt, że może on przewozić dwie grupy pasażerów stojących i siedzących, bez których trudno dziś sobie wyobrazić zoptymalizowany system transportu miejskiego.

Szeroka gama elementów wyposażenia jak port Wi-Fi, przygotowanie pod kasowniki, tablice kierunkowe i zintegrowany system monitoringu w pełni odpowiadają oczekiwaniom klientów
działających w branży transportu miejskiego.

Dzięki niskowejściowej konstrukcji i wysokiemu dachowi wnętrze pojazdu jest bardzo przestronne mimo jego niewielkich wymiarów. Panoramiczna przednia szyba znacznie poprawia kierowcy widoczność, a dokładnie przemyślane rozmieszczenie siedzeń tworzy dodatkową przestrzeń dla stojących pasażerów.

JEST to doskonały pojazd dla użytkowników poszukujących odpowiedniej alternatywy dla optymalizacji kosztów użytkowania autobusu poza godzinami szczytu.

Ilość miejsc: 15
Wymiary:

  • Długość: 5845 mm
  • Szerokość: 2055 mm
  • Wysokość: 2800 mm
  • Rozstaw osi: 3.750 mm

Minimalny promień skrętu: 6.800 mm
Masy i obciążenia: Dopuszczalna masa całkowita: 4.600 kg
Nadwozie / wyposażenie zewnętrzne: Rampa dla wózków inwalidzkich (manualna)
Radio / Video: Radio / CD
Stanowisko kierowcy: Fotel kierowcy pneumatyczny, okno boczne i szyba drzwi I ogrzewana
elektrycznie, schowki kierowcy
Wyposażenie elektryczne: Przygotowanie pod instalacje analogowych tablic informacyjnych
o przystankach (przód / bok / tył); Oświetlenie przestrzeni pasażerskiej LED

Silnik: FPT F1C z turbodoładowaniem i intercoollerem, wysokoprężny, 4 cylindry, 16
zaworów, trysk Common Rail Multijet II
Skrzynia biegów: Manualna: ZF 6S 1010BO
Przednia oś / Układ kierowniczy: Oś przednia : niezależne,wahacz + kolumny McPherson / Oś
tylna: niezależne;
Zawieszenie: System automatycznego podnoszenia i obniżania nadwozia
Układ hamulcowy: hydrauliczny, wspomagany podciśnieniowo, hamulce tarczowe na osi
przedniej i tylnej
Zbiornik paliwa: 80l
Ogumienie: 215/75 R 16

P1260036 P1260034
P1260032 P1260026
IMG_6322 IMG_6290

Author: Kamil Paciepnik

Share This Post On

Dodaj Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *