- specyfikacja techniczna CITYMOOD

Citymood 18

Autobusu miejski z serii CITYMOOD
największa pojemność pasażerska, długość 18 metrów

Autobusy linii Citymood zachwycają wysokiej jakości wykonaniem idącym w parze z troską o środowisko.

Dzięki nowatorskim rozwiązaniom obejmującym komorę silnika, przednie i tylne zawieszenie, układy kierownicze oraz elementy automatycznej skrzyni biegów pojazdy Citymood są łatwe i tanie w eksploatacji. Ponadto innowacyjnie zaprojektowana deska rozdzielcza z wielofunkcyjnym, kolorowym wyświetlaczem pozwala sprawdzić zasięg, czas jazdy, temperaturę otoczenia oraz aktualne i średnie zużycie paliwa.

W autobusach Citymood obecny jest także system redukcji katalitycznej HI-eSCR, dzięki któremu spełniają one restrykcyjne normy emisji spalin EURO 6.

W ramach linii Citymood dostępne są pojazdy o trzech wariantach długości: 10,6 m, 12 m i 18 m.

 

Ilość miejsc: 147

Wymiary:

  • Rozstaw osi: 5900 + 5950 mm
  • Nadwozie: DxSxW*: 18.050×2.550×3.213 mm
  • Szer. Przodu / Szer. Przejścia w korytarzu 940/650
  • Min. wysokość do podłogi: 150
  • Zwis przedni / Zwis tylny: 2.800 / 3.400
  • Minimalny promień skrętu: 22.895
  • Wysokość progu: 320 / 325 / 320 / 320

Masy i obciążenia: Dopuszczalna masa całkowita: 12.000 kg

Nadwozie / wyposażenie zewnętrzne: Szkielet: wysokiej jakości profile elektrospawane ze
stali węglowej (F3551J0) o konstrukcji skorupowej Izolacja termiczna i akustyczna kabiny
pojazdu: pianka poliuretanowa

Wentylacja / Komfort cieplny: Klapa wentylacyjne / bezpieczeństwa zamontowana na dachu;
Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej z napędem mechanicznym

Silnik: FPT z turbodoładowaniem i intercoollerem, wysokoprężny, umieszczony z tyłu diesel,
czterosuwowy, bezpośredni wtrysk paliwa CommonRail z elektroniczną kontrolą EDC17 @
1800 barów system HI-eSCR łączący w jedną jednostkę katalizatory CUC i DOC, filtr cząstek
stałych DPF i selektywną redukcje katalityczną SCR; Pojemność skokowa: 8.710 cm3, 6
cylindrów w układzie rzędowym, 4 zawory na każdy cylinder

Skrzynia biegów: ZF 6 HP ECOLIFE; 6+1

Przednia oś / Układ kierowniczy: Oś przednia z niezależnym układem sterowania kołami ZF
RL75EC; Regulowana kierownica

Zawieszenie: Pneumatyczne, zintegrowane z resorami; Przód: 2 resory pneumatyczne, 2
amortyzatory hydrauliczne; Tył: 4 resory pneumatyczne, 4 amortyzatory hydrauliczne,
stabilizator tylny; System zawieszenia wspomaga układ elektronicznie sterowanego
zawieszenia pneumatycznego ECAS; System bocznego przyklęku (70mm); System
automatycznego podnoszenia i obniżania nadwozia

Układ hamulcowy: Hamulce robocze: tarczowe, regulowane pneumatycznie na dwóch
osiach, z układem niezależnym i systemami ABS/ASR/EBS (Electronic Brake System)

Zbiornik paliwa: Pojemność: 360 l.

Ogumienie: 275/70, R22,5


Loga EU