Produkty

Urby

Napisany przez w 11:05 w Produkty | 0 komentarzy

Urby

IVECO URBY – autobus turystyczny/szkolny

Autobus Urby charakteryzuje się niedużymi wymiarami ale dobrą zwrotnością dzięki temu może z powodzeniem przemieszczać się wąskimi, krętymi uliczkami. Jednocześnie może służyć do przewozu ponad 40 pasażerów w tym osób niepełnosprawnych na wózkach. Bogate standardowe wyposażenie / pneumatyka, retarder, ASR itp. zwiększają komfort i bezpieczeństwo jazdy. Niskie zużycie paliwa daje dodatkowy efekt ekonomiczny.

Liczba miejsc siedzących: 15 miejsc + wózek + miejsca stojące maksymalnie 25

Wymiary:

  • Długość: 7450 mm
  • Szerokość: 2 160
  • Wysokość: 3 100 mm
  • Rozstaw osi: 4 350 mm

Silnik: F1C IVECO
Moc silnika: 170 KM

Zawieszenie:

  • Przód: mechaniczne
  • Tył: pneumatyczne

Specyfikacja autobusu

BRICKM2_1 BRICKM2_1
BRICKM2_1

Thesi

Napisany przez w 12:44 w Produkty | 0 komentarzy

Thesi

IVECO THESI C70 – autobus turystyczny/szkolny

Autobus Thesi to zwinny i wygodny pojazd zaprojektowany by spełniać wysokie oczekiwania operatorów transportowych w przejazdach międzymiastowych. Jego wszechstronność oraz szeroki wachlarz opcji sprawiają, że THESI doskonale spisuje się na krótkich, średnich jak i długich dystansach. Ekonomiczne silniki Diesla oraz CNG spełniają rygorystyczne normy emisji spalin EEV. Opcjonalne wyposażenie obejmujące specjalistyczne windy, najazdy, systemy mocowań wózków inwalidzkich, sprawia że THESI doskonale sprawdza się również w transporcie osób niepełnosprawnych.

Liczba miejsc siedzących:  24-28 + 1 pilot + 1 kierowca

Wymiary:

  • Długość: 8400 mm
  • Szerokość: 2340
  • Wysokość: 3170 mm
  • Rozstaw osi: 4350 mm

Silnik: F1C IVECO
Moc silnika: 170 KM

Zawieszenie:

  • Przód: mechaniczne
  • Tył: mechaniczne/ pneumatyczne

Specyfikacja autobusu

20141015_100208 20141015_100246
20141015_100208 thesi 1

Moveo

Napisany przez w 12:40 w Produkty | 0 komentarzy

Moveo

MOVEO – autobus miejsko/turystyczny

Autobus MOVEO został stworzony do wykonywania regularnych połączeń międzymiastowych. Standardowe zawieszenie pneumatyczne tylnej osi i przedniej (dostępne w opcji) oraz bogate wyposażenie opcjonalne pretendują go do wykorzystania w małej turystyce. Związek pomiędzy prostotą konstrukcji, wydajnością i niezawodnością sprawia, iż MOVEO jest optymalnym wyborem z punktu widzenia kosztów eksploatacji, ergonomii i komfortu. Dzięki różnym konfiguracjom, autobus ma pojemność pasażerską do 39 miejsc. MOVEO opcjonalnie może być przygotowana do przewozu osób
niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Liczba miejsc siedzących: 37 miejsc

Wymiary:

  • Długość: 8980 mm
  • Szerokość: 2390 mm
  • Wysokość: 3300 mm
  • Rozstaw osi: 4180 mm

Silnik: F1C IVECO
Moc silnika: 220 KM

Zawieszenie:

  • Przód: mechaniczne
  • Tył: pneumatyczne
  • Tył: mechaniczne/ pneumatyczne

Specyfikacja autobusu

20141016_114146 20141016_114146

Mercedes Sprinter

Napisany przez w 12:25 w Produkty | 0 komentarzy

Mercedes Sprinter

Autobus na bazie furgonu Mercedes Sprinter

Autobusy na bazie furgonów modelu Sprinter idealnie spełniają rolę minibusa, znajdującego swoje zastosowanie w przewozach międzymiastowych. Model dostępny jest w dwóch opcjach. Z silnikiem 516 CDI lub jego mocniejszą wersją 519 CDI. Związek pomiędzy prostotą konstrukcji, wydajnością, niezawodnością i możliwością doboru wyposażenia pod życzenie klienta sprawia, iż MMI Sprinter jest optymalnym wyborem z punktu widzenia kosztów eksploatacji, ergonomii i komfortu
Autobus na bazie furgonu Mercedes Sprinter dostępny w wersjach:

  • szkolnej
  • turystycznej
  • VIP

Każda z wyżej wymienionych wersji może powstać na bazie przedłużonego furgonu, co zapewnia jeszcze większą przestrzeń pasażerską.

Liczba miejsc siedzących: 19 (opcjonalnie do 22) miejsc
Wymiary podstawowe:

  • Długość: 7 361 mm
  • Szerokość: 1 991 mm
  • Wysokość: 2 690 mm
  • Rozstaw osi: 4 325 mm

Silnik: Bluatec
Moc silnika: 140-160 KM

Zawieszenie:

  • Przód: mechaniczne
  • Tył: mechaniczne

Specyfikacja autobusu

sprinter MMI
mercedes IMG_0010
IMG_0007 IMG_0006
IMG_0005 sprinter 2
sprinter 3 sprinter 4
sprinter 5 sprinter 6
sprinter 7 sprinter 8
sprinter 9 sprinter 11
sprinter 12 sprinter 13
sprinter 1

Karsan Atak

Napisany przez w 12:44 w Produkty | 0 komentarzy

Karsan Atak

Karsen Atak

Autobus miejski ATAK dzięki przestronnie zaprojektowanemu wnętrzu, 100% niskiej zabudowie podłogi zastosowaniu w pojeździe systemu elektronicznej regulacji poziomu (ECAS) i funkcji tzw. „przyklęku” umożliwia pasażerom swobodne wchodzenie i wychodzenie bez jakichkolwiek dodatkowych barier.

Doskonały środek transportu dla osób niepełnosprawnych
ATAK, to wiodący w swojej klasie pojazd umożliwiający przewóz osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Jest on dodatkowo wspomagany przez szereg udogodnień w postaci wysuwanej rampy, oznakowania wszelkich krawędzi żółtym kolorem. Dzięki owym rozwiązaniom poruszanie się środkami transportu publicznego stanie się dla niepełnosprawnych czystą przyjemnością.

Poczucie komfortu i bezpieczeństwa dla kierowcy
Pojazd dzięki swojej dużej, panoramicznej przedniej szybie i oferowanej w opcji dodatkowej wydzielonej kabinie kierowcy jest gwarantem jego bezpiecznego prowadzenia i ogromnego komfortu dla kierowcy.

Ekonomia i wydajność

Dzięki zastosowaniu silnika spełniającego surowe normy emisji spalin EURO6 pojazd cechuje niskie zużycie paliwa i niski poziom emisji zanieczyszczeń powietrza. To właśnie dzięki jego wysokiej wydajności i cichej pracy słowo takie jak komfort jazdy nabiera zupełnie nowego znaczenia.

Ilość miejsc: 59
Wymiary:

  • Długość: 8154 mm
  • Szerokość: 2436 mm
  • Wysokość: 3007 mm
  • Rozstaw osi: 4.580 mm
  • Szer. Przodu / Szer. Przejścia w korytarzu 940/650
  • Zwis przedni / Zwis tylny: 1.995 / 1.615 mm
  • Minimalny promień skrętu: 7.000 mm

Masy i obciążenia: Dopuszczalna masa całkowita: 12.000 kg

Nadwozie / wyposażenie zewnętrzne: Nadwozie: DxSxW*: 8.154 x 2.436 x 2.998 (bez
klimatyzacji) / 3.007 mm (z klimatyzacją); Rozstaw osi: 4.580 mm; Szer. Przodu / Szer.
Przejścia w korytarzu 940/650; Zwis przedni / Zwis tylny: 1.995 / 1.615 mm; Minimalny
promień skrętu: 7.000 mm; Samonośne, ze stali konstrukcyjnej, autobus niskopodłogowy

Silnik: FPT F NEF4 z turbodoładowaniem i intercoollerem, wysokoprężny, 4 cylindry
Skrzynia biegów: Manualna: ZF 6S 1010BO

Zawieszenie: Oś przednia / Oś tylna: pneumatyczne niezależne; System zawieszenia
wspomaga układ elektronicznie sterowanego zawieszenia pneumatycznego ECAS; System
automatycznego podnoszenia i obniżania nadwozia

Układ hamulcowy: Przód/tył: pneumatyczny dwuobwodowy; ABS / ESR / EBS
Zbiornik paliwa: 140l
Ogumienie: 215/75, R17,5

Specyfikacja autobusu

P1260036

Karsan Jest

Napisany przez w 12:37 w Produkty | 0 komentarzy

Karsan Jest

Karsen Jest

JEST to 6-metrowy, niskopodłogowy autobus klasy MINI łączący w sobie zarówno cechy dużego pojazdu jak także wydajność, ekonomię i niską emisję spalin. Jego przemyślana konstrukcja w pełni pozwala zaspokoić potrzeby pasażerów, dla których niskie wejście jest wyznacznikiem komfortu i wygody. Doceniają go także pasażerowie poruszający się na wózkach inwalidzkich. Jego charakterystyczną cechą jest fakt, że może on przewozić dwie grupy pasażerów stojących i siedzących, bez których trudno dziś sobie wyobrazić zoptymalizowany system transportu miejskiego.

Szeroka gama elementów wyposażenia jak port Wi-Fi, przygotowanie pod kasowniki, tablice kierunkowe i zintegrowany system monitoringu w pełni odpowiadają oczekiwaniom klientów
działających w branży transportu miejskiego.

Dzięki niskowejściowej konstrukcji i wysokiemu dachowi wnętrze pojazdu jest bardzo przestronne mimo jego niewielkich wymiarów. Panoramiczna przednia szyba znacznie poprawia kierowcy widoczność, a dokładnie przemyślane rozmieszczenie siedzeń tworzy dodatkową przestrzeń dla stojących pasażerów.

JEST to doskonały pojazd dla użytkowników poszukujących odpowiedniej alternatywy dla optymalizacji kosztów użytkowania autobusu poza godzinami szczytu.

Ilość miejsc: 15
Wymiary:

  • Długość: 5845 mm
  • Szerokość: 2055 mm
  • Wysokość: 2800 mm
  • Rozstaw osi: 3.750 mm

Minimalny promień skrętu: 6.800 mm
Masy i obciążenia: Dopuszczalna masa całkowita: 4.600 kg
Nadwozie / wyposażenie zewnętrzne: Rampa dla wózków inwalidzkich (manualna)
Radio / Video: Radio / CD
Stanowisko kierowcy: Fotel kierowcy pneumatyczny, okno boczne i szyba drzwi I ogrzewana
elektrycznie, schowki kierowcy
Wyposażenie elektryczne: Przygotowanie pod instalacje analogowych tablic informacyjnych
o przystankach (przód / bok / tył); Oświetlenie przestrzeni pasażerskiej LED

Silnik: FPT F1C z turbodoładowaniem i intercoollerem, wysokoprężny, 4 cylindry, 16
zaworów, trysk Common Rail Multijet II
Skrzynia biegów: Manualna: ZF 6S 1010BO
Przednia oś / Układ kierowniczy: Oś przednia : niezależne,wahacz + kolumny McPherson / Oś
tylna: niezależne;
Zawieszenie: System automatycznego podnoszenia i obniżania nadwozia
Układ hamulcowy: hydrauliczny, wspomagany podciśnieniowo, hamulce tarczowe na osi
przedniej i tylnej
Zbiornik paliwa: 80l
Ogumienie: 215/75 R 16

P1260036 P1260034
P1260032 P1260026
IMG_6322 IMG_6290

Autobus Citymood 10

Napisany przez w 12:50 w Produkty | 0 komentarzy

Autobus Citymood 10

Autobus Citymood 10

Nowoczesny autobus miejski o długości 10,6 m, to synteza włoskiego stylu i najnowszych technologicznych rozwiązań.

Linia CityMood dzięki swojej modułowej konstrukcji, użyciu wysokiej jakości materiałów dostępnych obecnie na rynku i pełnym dostosowaniu do restrykcyjnych norm emisji spalin EURO 6, umożliwiła stworzenie pojazdu spełniającego najwyższe standardy jakości dostosowane do wysokich wymagań wszystkich Klientów.

Wykorzystywane w produkcji pojazdu elementy i szereg technologicznych rozwiązań takich jak: komora silnika, przednie i tylne zawieszenie, układy kierownicze oraz elementy automatycznej skrzyni biegów umożliwiają znaczne obniżenie kosztów eksploatacyjnych pojazdu a także dostosowanie go do indywidualnych warunków użytkowania.

Zastosowana w pojeździe konstrukcja a także trzy warianty jego długości, zapewniają więcej przestrzeni, a tym samym umożliwiają rozmieszczenie miejsc dla pasażerów siedzących i stojących w dowolny sposób bez jakiejkolwiek ingerencji w maksymalną pojemność pasażerską pojazdu.

Miejsce kierowcy charakteryzujące się wysoką ergonomią , komfortowy i przestronny kokpit zapewniają mu doskonalą widoczność podczas prowadzenia pojazdu a tym samym gwarantują jeszcze większe bezpieczeństwo jazdy. Innowacyjnie zaprojektowana deska rozdzielcza z wielofunkcyjnym, kolorowym wyświetlaczem pozwala sprawdzić aktualne zużycie paliwa, zasięg, czas jazdy, temperaturę otoczenia i wiele innych parametrów. Szczególnie przydatne jest średnie zużycie paliwa, które wprost przekłada się na koszt jazdy. Zastosowany system redukcji katalitycznej HI-eSCR opracowany i opatentowany przez Dział Technologii i Badań FPT daje możliwość stałej kontroli limitów emisji spalin przewidzianych w normie EURO6 bez ich recyrkulacji (EGR), zwiększenia wydajności silnika i znacznego uproszczenia serwisowania pojazdu.

Ilość miejsc: 89

Wymiary:

  • Rozstaw osi: 4.420 mm
  • Nadwozie: DxSxW*: 10.620×2.550×3.213 mm
  • Szer. Przodu / Szer. Przejścia w korytarzu 940/650
  • Min. wysokość do podłogi: 150
  • Zwis przedni / Zwis tylny: 2.800 / 3.400
  • Minimalny promień skrętu: 17.156
  • Wysokość progu: 320 / 325 / 320

Masy i obciążenia: 12.000
Nadwozie / wyposażenie zewnętrzne: Szkielet: wysokiej jakości profile elektrospawane ze
stali węglowej (F3551J0) o konstrukcji skorupowej Izolacja termiczna I akustyczna kabiny
pojazdu:, pianka poliuretanowa

Wentylacja / Komfort cieplny: Klapa wentylacyjne / bezpieczeństwa zamontowana na dachu.
Grzejniki konwektorowe niezależne. Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej z napędem
mechanicznym. Dwucylindrowa sprężarka powietrza z funkcją oszczędzania energii,
chłodzona cieczą.

Silnik: Diesel, czterosuwowy, bezpośredni wtrysk paliwa CommonRail z elektroniczną
kontrolą EDC17; 8.710 cm3; 228 kW/ 2200 o./min. 310 KM
Skrzynia biegów: VOITH DIWA 6; 4+1

P1260036 P1260036
P1260036

Autobus Citymood 12

Napisany przez w 12:52 w Produkty | 0 komentarzy

Autobus Citymood 12

Autobus Citymood 12

Większa wersja modelu CITYMOOD 10 o długości 12 metrów.

Linia CityMood dzięki swojej modułowej konstrukcji, użyciu wysokiej jakości materiałów dostępnych obecnie na rynku i pełnym dostosowaniu do restrykcyjnych norm emisji spalin EURO 6, umożliwiła stworzenie pojazdu spełniającego najwyższe standardy jakości dostosowane do wysokich wymagań wszystkich Klientów.

Wykorzystywane w produkcji pojazdu elementy i szereg technologicznych rozwiązań takich jak: komora silnika, przednie i tylne zawieszenie, układy kierownicze oraz elementy automatycznej skrzyni biegów umożliwiają znaczne obniżenie kosztów eksploatacyjnych pojazdu a także dostosowanie go do indywidualnych warunków użytkowania.

Zastosowana w pojeździe konstrukcja a także trzy warianty jego długości, zapewniają więcej przestrzeni, a tym samym umożliwiają rozmieszczenie miejsc dla pasażerów siedzących i stojących w dowolny sposób bez jakiejkolwiek ingerencji w maksymalną pojemność pasażerską pojazdu.

Miejsce kierowcy charakteryzujące się wysoką ergonomią , komfortowy i przestronny kokpit zapewniają mu doskonalą widoczność podczas prowadzenia pojazdu a tym samym gwarantują jeszcze większe bezpieczeństwo jazdy. Innowacyjnie zaprojektowana deska rozdzielcza z wielofunkcyjnym, kolorowym wyświetlaczem pozwala sprawdzić aktualne zużycie paliwa, zasięg, czas jazdy, temperaturę otoczenia i wiele innych parametrów. Szczególnie przydatne jest średnie zużycie paliwa, które wprost przekłada się na koszt jazdy.

Zastosowany system redukcji katalitycznej HI-eSCR opracowany i opatentowany przez Dział Technologii i Badań FPT daje możliwość stałej kontroli limitów emisji spalin przewidzianych w normie EURO6 bez ich recyrkulacji (EGR), zwiększenia wydajności silnika i znacznego uproszczenia serwisowania pojazdu.

Ilość miejsc: 109
Wymiary:

  • Rozstaw osi: 5900 mm
  • Nadwozie: DxSxW*: 12.100×2.550×3.213 mm
  • Szer. Przodu / Szer. Przejścia w korytarzu 940/650
  • Min. wysokość do podłogi: 150
  • Zwis przedni / Zwis tylny: 2.800 / 3.400
  • Minimalny promień skrętu: 20.976
  • Wysokość progu: 320 / 325 / 320

Masy i obciążenia: 12.000 kg
Nadwozie / wyposażenie zewnętrzne: Szkielet: wysokiej jakości profile elektrospawane ze
stali węglowej (F3551J0) o konstrukcji skorupowej; izolacja termiczna i akustyczna kabiny
pojazdu: pianka poliuretanowa 3 x pneumatyczne drzwi dwuskrzydłowe, otwierane
elektrycznie do wewnątrz

Wentylacja / Komfort cieplny: Niezależne, grzejniki konwektorowe; Klimatyzacja przestrzeni
pasażerskiej z napędem mechanicznym;
Wyposażenie elektryczne: 3 x pneumatyczne drzwi dwuskrzydłowe, otwierane elektrycznie
do wewnątrz, z systemem przeciwzakleszczeniowym i listwą rezystancyjną; lusterka:
regulowane elektrycznie, ogrzewane
Silnik: 228 kW/ 2200 o./min. 310 KM; diesel, czterosuwowy, bezpośredni wtrysk paliwa
Bosch CommonRail z elektroniczną kontrolą EDC17
Skrzynia biegów: ZF 6 HP ECOLIFE; 6+1
Przednia oś / Układ kierowniczy: Oś przednia z niezależnym układem sterowania kołami ZF
RL75EC; oś tylna: oś portalowa typu ZF AV 132
Zawieszenie: Pneumatyczne, zintegrowane z resorami; przód: 2 resory pneumatyczne, 2
amortyzatory hydrauliczne; tył: 4 resory pneumatyczne, 4 amortyzatory hydrauliczne,
stabilizator tylny; system zawieszenia wspomaga układ elektronicznie sterowanego
zawieszenia pneumatycznego ECAS; system bocznego przyklęku (70mm); system
automatycznego podnoszenia i obniżania nadwozia
Układ hamulcowy: Hamulce robocze: tarczowe, regulowane pneumatycznie na dwóch
osiach, z układem niezależnym i systemami ABS/ASR/EBS (Electronic Brake System)
Zbiornik paliwa: Pojemność: 310 l
Ogumienie: 275/70, R22,5

P1260036 P1260036
P1260036

Autobus Citymood 18

Napisany przez w 12:55 w Produkty | 0 komentarzy

Autobus Citymood 18

Autobus Citymood 18

Model autobusu miejskiego z serii CITYMOOD charakteryzujący się największą pojemność pasażerską i długością 18 metrów.

Linia CityMood dzięki swojej modułowej konstrukcji, użyciu wysokiej jakości materiałów dostępnych obecnie na rynku i pełnym dostosowaniu do restrykcyjnych norm emisji spalin EURO 6, umożliwiła stworzenie pojazdu spełniającego najwyższe standardy jakości dostosowane do wysokich wymagań wszystkich Klientów.

Wykorzystywane w produkcji pojazdu elementy i szereg technologicznych rozwiązań takich jak: komora silnika, przednie i tylne zawieszenie, układy kierownicze oraz elementy automatycznej skrzyni biegów umożliwiają znaczne obniżenie kosztów eksploatacyjnych pojazdu a także dostosowanie go do indywidualnych warunków użytkowania.

Zastosowana w pojeździe konstrukcja a także trzy warianty jego długości, zapewniają więcej przestrzeni, a tym samym umożliwiają rozmieszczenie miejsc dla pasażerów siedzących i stojących w dowolny sposób bez jakiejkolwiek ingerencji w maksymalną pojemność pasażerską pojazdu.

Miejsce kierowcy charakteryzujące się wysoką ergonomią , komfortowy i przestronny kokpit zapewniają mu doskonalą widoczność podczas prowadzenia pojazdu a tym samym gwarantują jeszcze większe bezpieczeństwo jazdy. Innowacyjnie zaprojektowana deska rozdzielcza z wielofunkcyjnym, kolorowym wyświetlaczem pozwala sprawdzić aktualne zużycie paliwa, zasięg, czas jazdy, temperaturę otoczenia i wiele innych parametrów. Szczególnie przydatne jest średnie zużycie paliwa, które wprost przekłada się na koszt jazdy.

Zastosowany system redukcji katalitycznej HI-eSCR opracowany i opatentowany przez Dział Technologii i Badań FPT daje możliwość stałej kontroli limitów emisji spalin przewidzianych w normie EURO6 bez ich recyrkulacji (EGR), zwiększenia wydajności silnika i znacznego uproszczenia serwisowania pojazdu.

Ilość miejsc: 147
Wymiary:

  • Rozstaw osi: 5900 + 5950 mm
  • Nadwozie: DxSxW*: 18.050×2.550×3.213 mm
  • Szer. Przodu / Szer. Przejścia w korytarzu 940/650
  • Min. wysokość do podłogi: 150
  • Zwis przedni / Zwis tylny: 2.800 / 3.400
  • Minimalny promień skrętu: 22.895
  • Wysokość progu: 320 / 325 / 320 / 320

Masy i obciążenia: Dopuszczalna masa całkowita: 12.000 kg
Nadwozie / wyposażenie zewnętrzne: Szkielet: wysokiej jakości profile elektrospawane ze
stali węglowej (F3551J0) o konstrukcji skorupowej Izolacja termiczna i akustyczna kabiny
pojazdu: pianka poliuretanowa
Wentylacja / Komfort cieplny: Klapa wentylacyjne / bezpieczeństwa zamontowana na dachu;
Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej z napędem mechanicznym
Silnik: FPT z turbodoładowaniem i intercoollerem, wysokoprężny, umieszczony z tyłu diesel,
czterosuwowy, bezpośredni wtrysk paliwa CommonRail z elektroniczną kontrolą EDC17 @
1800 barów system HI-eSCR łączący w jedną jednostkę katalizatory CUC i DOC, filtr cząstek
stałych DPF i selektywną redukcje katalityczną SCR; Pojemność skokowa: 8.710 cm3, 6
cylindrów w układzie rzędowym, 4 zawory na każdy cylinder
Skrzynia biegów: ZF 6 HP ECOLIFE; 6+1
Przednia oś / Układ kierowniczy: Oś przednia z niezależnym układem sterowania kołami ZF
RL75EC; Regulowana kierownica
Zawieszenie: Pneumatyczne, zintegrowane z resorami; Przód: 2 resory pneumatyczne, 2
amortyzatory hydrauliczne; Tył: 4 resory pneumatyczne, 4 amortyzatory hydrauliczne,
stabilizator tylny; System zawieszenia wspomaga układ elektronicznie sterowanego
zawieszenia pneumatycznego ECAS; System bocznego przyklęku (70mm); System
automatycznego podnoszenia i obniżania nadwozia
Układ hamulcowy: Hamulce robocze: tarczowe, regulowane pneumatycznie na dwóch
osiach, z układem niezależnym i systemami ABS/ASR/EBS (Electronic Brake System)
Zbiornik paliwa: Pojemność: 360 l.
Ogumienie: 275/70, R22,5

P1260036 P1260036
P1260036