IVECO URBY:

autobus turystyczny/szkolny

Iveco Urby to autobus łączący w sobie niewielkie rozmiary z wielkimi możliwościami. Zaprojektowany z myślą o przewożeniu nawet 40 pasażerów (w tym osób niepełnosprawnych na wózkach) jest niebywale zwrotny, dzięki czemu prowadzenie go jest łatwe i komfortowe nawet na wąskich i krętych drogach. Bogato wyposażony w systemy zwiększające bezpieczeństwo, a jednocześnie energooszczędny i opłacalny, sprawi, że jazda nim będzie cieszyć każdego kierowcę.

Liczba miejsc siedzących: 15 miejsc + wózek + miejsca stojące maksymalnie 25

szczegóły >>


IVECO THESI C70:

Autobus turystyczny/szkolny

Iveco Thesi jest autobusem zaprojektowanym po to, by na drodze o każdej długości sprostać wszystkim stawianym mu wymaganiom. Dzięki bogatej palecie opcjonalnego wyposażenia (obejmującej na przykład specjalistyczne windy, najazdy czy systemy mocowań wózków inwalidzkich) pozwoli dostosować się do przewozu osób niepełnosprawnych. Ekonomiczny silnik Diesla lub CNG (spełniający rygorystyczne normy emisji spalin EEV) sprawi, że nawet najdłuższy dystans do pokonania nie będzie wyzwaniem dla niego i dla portfela jego właściciela.

Liczba miejsc siedzących:  24-28 + 1 pilot + 1 kierowca

szczegóły >>


IVECO MOVEO:

autobus miejsko/turystyczny

Moveo to autobus, który świetnie sprawdzi się w małej turystyce, na przykład podczas wykonywania połączeń międzymiastowych. Pomoże mu w tym z pewnością standardowe zawieszenie pneumatyczne tylnej osi (opcjonalnie dostępne również w przedniej) oraz bogate wyposażenie dodatkowe, pozwalające na dostosowanie go do przewozu osób niepełnosprawnych. Harmonijny związek pomiędzy prostotą konstrukcji, wydajnością i niezawodnością sprawia, iż MOVEO jest optymalnym wyborem z punktu widzenia kosztów eksploatacji, ergonomii i komfortu.

Liczba miejsc siedzących: 37 miejsc

szczegóły >>


IVECO DAILY:

Autobus Międzymiastowy / Turystyczny

Podwozie: Iveco Daily 65C18

Silnik: Diesel, 4 cylindry z turbodoładowaniem

Typ: F1CFL411WE*E

Moc: 132kW/180 KM

Maksymalny moment obrotowy: 400 Nm

Pojemność skokowa: 2998 cm3

szczegóły >>


Mercedes Sprinter:

Autobus na bazie furgonu

Autobus na bazie furgonów Mercedesa Sprintera jest pojazdem, który posłuży swojemu właścicielowi jako niezawodny minibus, dostępny z silnikiem 516 lub 519 CDI. Sprawdzona marka oraz wysoka jakość wykonania sprawią, że autobus ten będzie doskonałym wyborem nie tylko do przewozów szkolnych czy typowo turystycznych, ale również w klasie VIP. Szeroki wachlarz wersji pojazdów do wyboru wzbogaca ponadto możliwość konstrukcji na bazie przedłużonego furgonu, co zapewni jeszcze większą przestrzeń pasażerską.

Liczba miejsc siedzących: 19 (opcjonalnie do 22) miejsc

szczegóły >>


Karsan Jest:

6-metrowy, niskopodłogowy autobus klasy MINI

Karsan Jest to 6-metrowy, niskopodłogowy autobus wygodny dla podróżujących i opłacalny dla właściciela. Pasażerom zapewni liczne udogodnienia w postaci niskiego wejścia, portu Wi-Fi czy przemyślanego rozmieszczenia siedzeń zapewniającego komfort podróży.

Jego nabywca doceni z kolei przygotowanie pod kasowniki, tablice kierunkowe, zintegrowany system monitoringu oraz poprawiającą widoczność i zwiększającą bezpieczeństwo panoramiczną przednią szybę.

Szybko okaże się również, że dzięki wysokiej wydajności oraz niskiej emisji spalin Karsan Jest to pojazd przyjazny środowisku i opłacalny.

 

szczegóły >>


Karsan Atak:

Autobus miejski

Karsan Atak jest autobusem miejskim zaprojektowanym tak, by swoim komfortem cieszył zarówno pasażerów jak i kierowcę. Jego przestronne wnętrze zapewni podróżującym wygodę podczas jazdy, a panoramiczna przednia szyba oraz opcjonalnie dostępna wydzielona kabina zagwarantują prowadzącemu warunki potrzebne do bezpiecznej jazdy.

Udogodnieniom takim jak funkcja „przyklęku” czy system elektronicznej regulacji poziomu towarzyszą rozwiązania potrzebne niepełnosprawnym takie jak wysuwana rampa czy specjalne oznakowania krawędzi.

Karsan Atak to autobus nie tylko wygodny, ale i oszczędny oraz ekologiczny. Silnik spełniający surowe normy emisji spalin EURO6 cechuje niskie zużycie paliwa i niski poziom emisji zanieczyszczeń powietrza

 

szczegóły >>


Karsan Star:

Autobus Turystyczny

Podwozie: KARSAN STAR

Silnik: Diesel, 4 cylindry turbodoładowaniem

Typ: Silnik Fiat Power Train (FPT)NEF4, Turbo Diesel Intercooler EURO 6

Moc: 137 kW / 186 KM

Maksymalny moment obrotowy: 680 Nm

Pojemność skokowa: 4500 cm3

szczegóły >>


Citymood 10:

Nowoczesny autobus miejski o długości 10,6 m

Autobusy linii Citymood zachwycają wysokiej jakości wykonaniem idącym w parze z troską o środowisko.

Dzięki nowatorskim rozwiązaniom obejmującym komorę silnika, przednie i tylne zawieszenie, układy kierownicze oraz elementy automatycznej skrzyni biegów pojazdy Citymood są łatwe i tanie w eksploatacji. Ponadto innowacyjnie zaprojektowana deska rozdzielcza z wielofunkcyjnym, kolorowym wyświetlaczem pozwala sprawdzić zasięg, czas jazdy, temperaturę otoczenia oraz aktualne i średnie zużycie paliwa.

W autobusach Citymood obecny jest także system redukcji katalitycznej HI-eSCR, dzięki któremu spełniają one restrykcyjne normy emisji spalin EURO 6.

szczegóły >>


Citymood 12:

Nowoczesny autobus miejski o długości 12 metrów

Autobusy linii Citymood zachwycają wysokiej jakości wykonaniem idącym w parze z troską o środowisko.

Dzięki nowatorskim rozwiązaniom obejmującym komorę silnika, przednie i tylne zawieszenie, układy kierownicze oraz elementy automatycznej skrzyni biegów pojazdy Citymood są łatwe i tanie w eksploatacji. Ponadto innowacyjnie zaprojektowana deska rozdzielcza z wielofunkcyjnym, kolorowym wyświetlaczem pozwala sprawdzić zasięg, czas jazdy, temperaturę otoczenia oraz aktualne i średnie zużycie paliwa.

W autobusach Citymood obecny jest także system redukcji katalitycznej HI-eSCR, dzięki któremu spełniają one restrykcyjne normy emisji spalin EURO 6.

szczegóły >>


Citymood 18:

Największa pojemność pasażerska, długość 18 metrów

Autobusy linii Citymood zachwycają wysokiej jakości wykonaniem idącym w parze z troską o środowisko.

Dzięki nowatorskim rozwiązaniom obejmującym komorę silnika, przednie i tylne zawieszenie, układy kierownicze oraz elementy automatycznej skrzyni biegów pojazdy Citymood są łatwe i tanie w eksploatacji. Ponadto innowacyjnie zaprojektowana deska rozdzielcza z wielofunkcyjnym, kolorowym wyświetlaczem pozwala sprawdzić zasięg, czas jazdy, temperaturę otoczenia oraz aktualne i średnie zużycie paliwa.

W autobusach Citymood obecny jest także system redukcji katalitycznej HI-eSCR, dzięki któremu spełniają one restrykcyjne normy emisji spalin EURO 6.

szczegóły >>

Loga EU